Știai că în anul 1871 se înființează prima „Societate Română de Tramvaiuri”, pe străzile Bucureștiului văzându-se primele tramvaie tractate de cai?
Abia cincizeci de ani mai târziu încetează circulația tramvaielor cu cai.
Am aflat că aproape de anul 1900 se dă în folosință prima linie electrică pentru tramvaie, pe traseul Obor – Cotroceni.
În 2012 se înfiinţează 23 de linii de autobuze cu program de circulaţie nocturnă și „Bucharest City Tour”, primul traseu turistic din Bucureşti.
Oare nu există undeva, printr-un muzeu, primele tramvaie din România? Ar fi interesant să le vedem.
Cred că sunt la Muzeul Tehnicii Dimitrie Leonida
traseu turistic pentru bucuresti? oare chiar exista turism in romania? cat despre ratb, din cate stiu eu, sunt in urma cu toate. tehnologie, personal insa taxele sunt cam mari la bilete.
cand spui de taxe, te referi la costul unei calatorii ? daca DA, inseamna ca nu stii cat costa aceasta. O calatorie este 1,30 lei. In toata Europa nu ai sa gasesti un tarif mai mic decat acesta per. calatorie. In medie costul unei calatorii este 1,50 euro x 4,4 lei = 6,6 lei, in tarile europene.
RATB e una dintre cele mai hulite instituţii din ţară. Mă întreb de ce…
Wonderful!
Interesant…
merci!:)
în Muzeul Landurilor din Zurich am văzut o diligenţă de acum câteva sute de ani; presupun că undeva ar trebui să existe şi un exemplar-două din acele tramvaie cu cai, care să fie expuse undeva.
cât despre RATB, prefer să mă abţin, că am stat o vreme în Bucureşti; norocul meu era că de acasă până la job şi înapoi nu trebuia să merg decât cu metroul.
Bucharest City Tour mi se pare o glumă jalnică; ar trebui făcut întâi Bucureştiul să arate cumva, ar trebui restaurate o mulţime de clădiri, iar după am mai putea vorbi şi de aşa ceva.
Pozele sunt minunate! Chiar dau un aer de ,,antic”. Felicitări!
multumesc mult !